easy to read
lapai removebg preview
Informacija lengvai suprantama kalba apie Šilalės lopšelį-darželį „Žiogelis“
vaikai darzelyje removebg preview

Kas yra Šilalės lopšelis-darželis „Žiogelis“?
Šilalės lopšelis-darželis „Žiogelis“ yra ugdymo įstaiga.
Ugdymo įstaigoje vaikai mokosi.
Toliau Šilalės lopšelį-darželį „Žiogelis“ vadinsime darželiu.

Darželį lanko vaikai, kuriems yra:

  • 1 metai,
  • 2 metai,
  • 3 metai,
  • 4 metai,
  • 5 metai,
  • 6 metai.
reading

 

  • mokosi
physical education

 

  • sportuoja
play

 

  • žaidžia
eat a snack

 

  • valgo
sleep

 

  • ilsisi
director of studies

 

Darželyje dirba:

 

  • direktorius,

 

  • direktoriaus pavaduotojai,
therapeutic pedagogy teacher

 

  • mokytojai,

 

  • mokytojų padėjėjai,
chef

ir kiti darbuotojai, pavyzdžiui:

  • virėjos,
street cleaner

 

  • kiemsargė,
cleaner

 

  • valytoja.
2005 removebg preview

 

Koks darželio adresas?

Darželio adresas yra Kovo 11-osios gatvė 22,

Šilalė.

phone

 

Koks darželio telefono numeris?

 

Darželio telefono numeris yra
+370 449 74 496.

email

 

Koks darželio elektroninis paštas?

Darželio elektroninis paštas yra ziogelis@inbox.lt

clocks removebg preview

Kada darželis dirba?

Darželis dirba:


● Pirmadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 18 valandos.


● Antradienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 18 valandos.


● Trečiadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 18 valandos.


● Ketvirtadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 18 valandos.


● Penktadienį nuo 7 valandos 30 minučių iki 18 valandos.

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė darželio administracija.

Tekste panaudotos piktogramos ir iliustracijos iš:
https://arasaac.org
https://www.freepik.com

Pritaikymas neįgaliesiems
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, naudojame nebūtinuosius slapukus. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su nebūtinųjų slapukų įdiegimu ir naudojimu. Nepaspaudus „Sutinku“ ar išjungus šį pranešimą į įrenginį bus įrašomi tik būtinieji slapukai. Daugiau mūsų privatumo politikoje
Sutinku