Veiklos sritys » Tarptautiniai ugdomieji projektai
Ikimokyklinio amžiaus vaikai ne tik mėgsta žaisti, draugauti su bendraamžiais, bet yra ir ypač smalsūs, jie turi daug klausimų ne tik apie juos supančią aplinką, bet ir apie visą pasaulį.
Kad „Kiškučių“ grupės vaikai lengviau suvoktų koks yra įvairus ir skirtingas pasaulis, prisijungėme prie eTwinning tarptautinio projekto „Pasaulis nuspalvintas skirtingai“ (angl. „A world colored with difference“) ir bandysime kartu su užsienio šalių bendraamžiais (Turkijos, Graikijos, Bulgarijos, Rumunijos, Italijos) išsiaiškinti kuo įvairios šalys yra skirtingos, o kuo panašios.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja ekspertė Sigita Bartkuvienė
Autorės nuotraukos
2024-02-26
Saulutė šviečia - taip gražu.
Bet „Kiškučiai“ draugauja ir su lietučiu.
Draugystė ypatinga.
Ir šiek tiek paslaptinga.
„Kiškučių“ gr. ugdytiniai į ugdomąsias veiklas integruoja tarptautinį projektą „Let's try the profession!“ („išbandykime profesiją!“), kurio tikslas – supažindinti ugdytinius su įvairiomis profesijomis įvairiose Europos vietose.
2022-03-08
Geras dėde Rudenėli,
Kas ten tavo pintinėj?
Taip Šilalės lopšelio-darželio „Žiogelis“ „Kiškučių“ grupės vaikučiai kreipėsi į atskubėjusį rudenėlį ir ne tik apžiūrinėjo Rudenėlio pintinę, bet ir prisijungė prie respublikinio eTwinning projekto „STEAM RUDUO“.
2021-11-18
Kas greičiau supūs? Plastikinis maišelis ar banano žievė, o gal duona ar popierius, o kiek laiko dirvožemyje išbus elementai ar stiklinis buteliukas?
2021-03-03
Šilalės lopšelio-darželio „Žiogelis“ „Kiškučių“ gr. ugdytiniai pastaruoju metu labai rimtas temas gvildena.
2021-02-12
„Bitučių“ grupės ugdytiniai dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte ,„Spalvų, šešėlių, ir veidrodžių karalystėje“ (In the realm of colors, shadows and mirrors).
2021-01-26
„Kiškučių“ gr. ugdytiniai gyvena puikiomis emocijomis, nes dalyvauja tarptautinio eTwinning projekto „Learning by experience“ veiklose.
2021-01-18
Kol gyvename ramesnį gyvenimą, aktyviai tobulinamės, planuojame tolimesnes veiklas, projektus, rašome planus ir pan.