Veikla » Bendravimas ir bedradarbiavimas

2016 m. lapkričio 12 d. Šilalės lopšelio-darželio „Žiogelis“ ugdytiniai pasirodė Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos 95-ojo jubiliejaus šventėje. Mokyklai vaikučiai padovanojo savo piešinių bei minčių knygą „Aš eisiu į mokyklą“ ir nuostabų šokį.

Dėkojame vaikučiams, jų tėveliams, auklėtojoms Rimai Pukinskienei ir Daliai Vasiliauskienei, auklėtojų padėjėjai Kristinai Irtmonienei, muzikos pedagogei Genovaitei Pauliuvienei.

 

 

Kristina Ačė,

direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

Ugdytinių tėvelių nuotraukos

 

2016-11-12

 

 

ŽEMAITIJOS  ZONOS KONFERENCIJA

 

Balandžio 7 dieną mūsų lopšelio-darželio ,,Žiogelis“ pedagogai dalyvavo Žemaitijos zonos konferencijoje Kretingoje. Parengė pranešimus ,,Socialinės kompetencijos svarba vaikui bei plėtojimo galimybės ugdyme".

Konferencijos tikslas- atskleisti socialinės kompetencijos ikimokyklinio amžiaus vaikų svarbą, įgyti naujų žinių vaikų socialinės kompetencijos ugdymo klausimu, dalytis gerąja patirtimi, įžvalgomis bei plėsti bendradarbiavimo akiratį.

Išklausėme daug naudingų pranešimų, pabendravome su kitų įstaigų pedagogais, buvome apdovanoti Šviesos leidyklos knygomis.

Socialinė kompetencija nusako socialinio elgesio efektyvumo laipsnį, aktyvumą ir gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos, priimti sprendimus. Socialinių įgūdžių vaikai įgyja bendraudami su bendraamžiais, ir su suaugusiais jau ikimokykliniame amžiuje. Todėl ikimokyklinis amžius-pats tinkamiausias laikas ugdyti tinkamus įgūdžius.

Mūsų, pedagogų tikslas- mokyti vaikus tinkamo, socialiai priimtino elgesio, skatinti vaikų saviraišką, kūrybiškumą.

 

                                                                                         Šilalės lopšelio-darželio ,,Žiogelis“ auklėtoja Daiva Kasiliauskienė

 

PASKAITA „VARTOTOJO TEISIŲ APSAUGA“

2015-11-10 Šilalės lopšelyje-darželyje„Žiogelis skaitė paskaitą apie vartotojų teisių apsaugą Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vyriausiasis specialistas Tauragės apskričiai Rimantas Knyzelis. Jis supažindino įstaigos darbuotojus:

Ką daryti nusipirkus nekokybišką gaminį ar norint grąžinti kokybišką?

Kokius dokumentus pirkėjas turi pateikti pardavėjui, norėdamas pakeisti ar grąžinti prekę?

Kur prekės keičiamos ar grąžinamos?

Ką daryti, kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės?

Ar galima reikalauti, kad prekė būtų pakeista ar kitaip ginami teisėti vartotojo interesai, jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento?

Taip pat vyriausiasis specialistas atsakinėjo į pateiktus įstaigos darbuotojų klausimus.