Struktūra ir kontaktai » Naujienos
2022 m. gegužės 30 d. Šilalės rajono ugdymo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus bei pedagogus kviečiame dalyvauti Šilalės rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų sporto šventėje „Vaikystės spindulėlis 2022“.
Š.m. gegužės 4 ir 5 d. Šilalės lopšelio-darželio „Žiogelis“ „Drugelių“ (lydėjo mokytoja Ingrida Mikutaitė ir padėjėja Rita Burneckienė), „Širdukų“ (lydėjo mokytoja Ligita Sabockienė ir padėjėja Ona Rimkienė), „Saulučių“ ( lydėjo mokytoja Ona Mikutienė ir padėjėja Birutė Pudžemienė) ir „Ančiukų“ (lydėjo mokytoja Rasa Žygaitienė ir padėjėja Marija Kerinienė) ugdytiniai matavosi ugniagesių profesiją.
Kviečiame dalyvauti respublikiniame ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendruomenių sveikos mitybos projekte „Oi tu, griki, grikeli!“.
Gegužės 7-oji – spaudos atgavimo, kalbos ir knygos diena, tad kalbantis su lopšelio-darželio ,,Žiogelis“ ,,Kiškučių“ grupės vaikučiais apie knygeles, kurias vartome kasdieną iškilo daug klausimų...
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija informuoja, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė priėmė sprendimą nuo 2022 m. gegužės 1 d. atšaukti valstybės lygio ekstremaliąją situaciją visoje šalyje dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimo grėsmės.
2022-05-02
Pradedamas vaikų priėmimas į visos darbo dienos ikimokyklinio ugdymo grupes 2022–2023 mokslo metams. Iki 2022 m. gegužės 10 d. Vaikų priėmimo sistemoje bus peržiūrimos vaikų eilės, tikrinamos pirmumo teisę suteikiančios priežastys ir formuojamas priimamų vaikų sąrašas. Tėvų prašyme nurodytu elektroninio pašto adresu bus išsiųsti pranešimai dėl vaiko priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigą. Gavę šį pranešimą tėvai per 15 kalendorinių dienų privalo kreiptis į įstaigą ir informuoti dėl ugdymo sutarties sudarymo, ir patvirtinti, kad vaikas lankys ikimokyklinio ugdymo įstaigą nuo 2022 m. rugsėjo 1 d.
2022-05-02
Tėvų dalyvavimas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus yra labai svarbus ir vienas iš sėkmingų vaiko ugdymo veiksnių, nes tėvų, pedagogų ir vaikų veikimas kartu skatina mažųjų motyvaciją labiau įsitraukti į ugdymo turinį, savivertę, pasitikėjimą savimi ir pan.